čtvrtek 18. listopadu 2010

Andělská krása

Tahle nádherná,úžasná andělka s překrásnýma očima mám bude krásně osvětlovat chnurné zimní večery. Původně jsme si ji chtěla  nadělit pod stomeček,ale kdo to má vydržet :o) A hned jak jsem jí vybalila,věděla jsem,že nebude poslední. Krásný den či  večer MArkéta





5 komentářů:

  1. Markét zdravím,

    je naprosto krásná. Zrovna dnes jsem se na fleru kochala. Také po ní toužím.
    Ať dělá jen radost.

    Krásný zbytek týdne
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  2. krasne veci delate. jsem rad ze jste navastivili muj blog s diky tomu jsem nasel tvoje. Vitam polske. PS. Omlouvam se za me ceske :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, prosím, udělejte reklamu tomu, kdo vyrábí tak krásná stvoření a prozraďte mi jeho "jméno"...hledám na Fleru už druhý den a nenacházím. Vaše stránky také těší moji dušičku. Děkuji, rasimda

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den tyhle andělské krásky dělá MArkétka na fléru pod přezdívkou Kočida. Pěkný den MArkéta

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, děkuji za pozvání na blog - opravdu snění!!! Nádherné věci a "Andělská" mne přímo učarovala! Přeji krásné tvořivé dny!

    OdpovědětVymazat