pátek 3. prosince 2010

Andělky a skřítek






Andělky a skřítek na přání jedné zákaznice a vlaječky mi budou zdobit závěs, jen ještě nejsou úplně dodělané. Z té velké bílé andělky mám opravdu velkou radost, moc se mi líbí a nejraději bych si jí nechala,ale to nejde :o(   Ve skutečnosti je mnohem krásnější,jemnější ,něžnější už mám zakázku na další jako svatební dárek. Ta se bude moc dobře šít :o)

5 komentářů:

  1. PREKRAAAAASNE!!!! ach az mi srdce podskocilo....

    OdpovědětVymazat
  2. nááádherné andělinky i vlaječky! líbí moc! šikulka :o)

    OdpovědětVymazat
  3. NÁDHERA VELIKÁ. POSÍLÁM MOC VELKÉ POCHVÁLENÍ.
    PŘÍJEMNÝ A POHODOVÝ VEČER PŘEJI. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Przepiękne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě nedudu přehánět ale tolik šité krásy na tomhle blogu.....prostě veliká nádhera.
    Přeji krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat