pondělí 21. února 2011

dino dortík















Dino dortík pro naše dvojčátka. Dal mi zabrat, ale ve výsledku jsem z něj měla radost  kluci taky.Byl to můj první 3D potahovaný dortík :o) Až mi ho bylo líto nakrojit. A Honzík ani ten druhý dort nechtěl, tvrdil, že dort nemá rád,že ho papat nebude, že šašaura má rád :o)

8 komentářů:

  1. To se nedivím, je opravdu krásný a ten další taky...jste šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Noooo tak klobouk dolů,je parádní. Můžu se zeptat jaký marcipán jsi použila? Díky a pěkný den Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za pochvaly,dal mi zabrat,ale stálo to za to a marcipán je jen na tom malém (ten jsem já nedělala) dinoš je potáhnutý Wi hmotou :o) Pěkný den Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Markétko ráno ty ňamky na Marině a teď tohle tady, hodilo by se kafíčko a k němu dortíček...:-)) Ten dinosaurus je úžasnej, klobouk dolů... a klukům fazolkům všechno nej nej... Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, dino je úžasnej, něco takovýho bych nesvedla, nedivím se, že jsi "nechtěla" zakrojit. Dvojčátkům vše nejlepší. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je nejhezčí dino dort jaký jsem zatím viděla.Jste móóóc šikovná.Vše nej...dvojčátkům,hlavně zdravíčko.Hezký večer,Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,dobrý den;-)) Krásní kluci,to musí být radost.Já poznal jen radost z děvčat,ale teď mám 9ti měsíčního vnuka,tak si to užívám...Krásní kluci,úžasné dorty...paráda...Krásný den a klučinům hezké dětství...Luboš*

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuji za pochvaly a jsem ráda,že ke mě chodí koukat i pánové a ne jen dámy :o) A mimochodem holky zvládly by jste jej všechny,není tak složitý jak vypadá .Markéta

    OdpovědětVymazat