středa 9. února 2011














Staro - nové polštáky :o) Ze svetru který jsem koupila za babku v sekáči.Kytičky na něm jsou taky recy z podšívkoviny. Ty další dva pletené, už byly hodně vytahané,tak jsem to pletené odpárala a ušila nový kabátek a jak jim to zase sluší. No a medvídek je taky reci od Niki,je úžasný a náramně si u nás na polštářcích lebedí :o)

6 komentářů:

  1. Tak to jsou samé bezva nápady, kytička-nádherný doplněk, no a medvídek-ten je luxusní, na chvíli jsem si místo medvěda představila sebe- paráda.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je moc krásné. Polštářky z reci svetrů nemají chybu !!! Posílám pozdravení. Lenka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno se mi moc libi! Polstarky s kytickami jsou naprosto uzasne.
    Preji pekny vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Polštářky jsou moc hezké,
    určitě jsem je chválila na MMb....
    Dávám si blog do oblíbených a těším se na další příspěvky!!!
    Hezký nedělní večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Suprrrrrrrr, Mám ráda rec. at už to má někdo jako třeba já z recese, na to se zpecializuji, nebo tak hezké jako Vy! Také mám polštářky ze svetru a také z manželových košil a je to bezva!Košile na léto svetry na zimu ! Líbí se mi Vaše tvoření .Hezký den.DAJA

    OdpovědětVymazat
  6. Všem ctitelkám a obdivovatelkám našich polštářků a úžasného recy medvěda,moc děkuji za jejich krásná slova a pochvaly.Moc mne to těší a hřeje u srdce :o) MArkéta

    OdpovědětVymazat