úterý 22. března 2011

dortík pro mou sestru







Tenhle jednoduchá zelenkavý byl pro sestru která měla kulatiny. Asi čekala oranžový (její oblíbená barva) ale protože já mám jen zelenou, měla smůlu, dostala jarní dorík. Je to můj druhý potahovaný a myslím,že nebude poslední:o)

5 komentářů:

  1. Krásný dortík, takovou zelenou mám ráda.
    Určitě bude mít sestra radost, i když není oranžový.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  2. красивый тортик, очень нежный

    OdpovědětVymazat
  3. To je vážně druhý dort? Je totiž dokonalý...Krásný den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko na tenhle úžasnej dortíček se mi už po několikáté sbíhají sliny... určitě je dobrej, že jo , no já bych si dala hned!!!!! krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj všem kdo mě chodí chválit a povzbuzovat :o) Opravdu je to můj druhý potahovaný,první byl viz.níže dinoš pro kluky. A Dituš moc si neposlintej klávesnici :o)) Krásný den plný sluníčka :o)

    OdpovědětVymazat