neděle 3. dubna 2011

mlsáníííííííííí








Včera jsme byli na narozeninách skoro tchánovi a protože vím, že flaškou ho neuctíme, ale sladkým děsně moc potěšíme, upekla jsem malý dortík. Věděla jsem že jeden už mít bude, tak byl fakt malý a hlavně už jsem neměla více potahovky :o)) Řeknu vám, sehnat malé pěkné jahody je nemožné, všude prodávají obry a když jsem nějaké malé našla tak byly nezralé a nebo škaredé, plesnivé. No a protože nemám taková ta různá udělátka co používají profíci, tak jsem vytvořila jednoduché ozdoby. Nakonec se docela povedl a i potěšil a to bylo hlavní. krásnou neděli  MArkéta

8 komentářů:

  1. Markétko,
    tédy Tvůj dort je
    pro mne úplné umělecké dílo!!!
    Je krásný, moc se Ti povedl
    a musel udělat obrovskou radost!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Markét tu zase slintám... i malý dortík potěší a tenhle by byl akorát pro můj mlsný jazýček určiět by nikomu nezbylo... vypadá luxusně a nepochybuji, že i tak chutnal. A já celej víkend šila kabelku.. jestli jsem neměla raději něco upéct :-))) nevím co teď po tom tvým příspěvku totiž sezobnu abych ukojila své chuťové buňky... krásný zbytek neděle Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeeje jeeeje, snědla bych to i s talířem, vypadá úchvatně!

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, to je nádherný dort, hned bych se do něj zakousla, to musel být obdarovaný potěšen...:) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  5. Ó, tak ten je! Vypadá opravdu nádherně.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marketko,Daja-duha. co nám to děláš ?Zrovna pojídám pro mě nenaviděné cerálie ,a pardon, čumím na takový dort!!!!!!Ochoch,musím se kouknout jinam a máš štěstí ,že u Tebe je na co se dívat!

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééééééééééééééééééé,všem moc dííííííííííky a holky není to těžké to zvládnete takýýýýýýýýý,chce to jen korpus,krém,jahody a potahovku a fakt to nic není :o)) Dááájo kašli na cereálie a upeč dortík :o)) pěkný den všem Makéta

    OdpovědětVymazat
  8. Náádhera. Už se nám sbíhají sliny.

    OdpovědětVymazat