čtvrtek 2. června 2011

stan, dárek pro kluky
















Včera ke dni dětí, dostali naši kluci stan. Šila jsem ho podle časopisu Marína a šlojako po másle :o) Kluci z něj měli strašně velkou radost a ani nechtěli na noc domů, prý maminko dej nám tady polštář a peřinu, my dneska spíme ve stanu :o)

7 komentářů:

  1. Nádherný stan, krásné fotky. Nedivím se, že se mooc líbil!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, to je super stan, nedivím se, že se tak líbil. U nás by měl určitě taky velký úspěch.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, našla jsem tvůj blog úplně náhodou:) Ale tento tebou ušitý stan mi připomněl mé krásné dětství. Mám také tak šikovnou maminku a měla jsem podobný stan jako malá. Visel mi v pokojíčku od stropu až na zem a pamatuji si, že jsem v něm taky chtěla spát. Sdílím nadšení s tvými dětmi a moc ti chci pochválit tvou práci. Jsi opravdu šikovná!

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, tak tady brouzdám Vaším blogem a obdivuji fotečky i tvoření...jste šikulka :o)..tenhle stan je nádherný...připomněl mi moje dětství u babičky...tojsme si stany stavěli ze starých dek a cích a spojovali kolíčkama :o))) a taky jsme tam chtěli peřiny a spát :o)) Mějte se krásně a já se jdu kochat dalšími vašimi příspěvky...Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčátka,všem hrozně moc děkuji a aby jste věděly,já jako malá taky stavěla stany z dek a spojovala je kolíčkama,kolikrát se pod nima ani dýchat nedalo,ale byly jsme se sestrou nadšené,že máme svou schovávanou a že nás nikdo nevidí.Joooooooooooo dětství,to byla nádhera,žádné starosti jen radosti :o) M.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak takyto stan by urcite potesil aj mojho Viktorka!!! Tvoji chlapci maju stastie, ze maju taku skvelu maminu!

    OdpovědětVymazat