sobota 2. července 2011

police s poklady a malované vlajky



A ještě police PŘED a PO


Včera jsem potřebovala oddych a relax tak jsem prubla vlajky. Je to mé první malování štětečkem, byla to fuška a obdivuju všechny, které malujou jako když tiskne :o) Mé malování má chyby, ale příště to snad bude lepší. A ještě se pochlubím mým prvním GG hrníčkem, byla jsem juknou u Elišky v jejím novém obchůdku a když měla tu báječnou slevu, tak už jsem dostala od přítele předčasný dárek ke svátku. Krásný víkend, úžasné léto a prázdniny plné skvělých zážitků Vám přeje MArkéta

5 komentářů:

  1. Markétko,máš hezké to malování ,nevím co bys měla zlepšovat ,také se mi líbí drátování na políčce Daja.

    OdpovědětVymazat
  2. Dájo ahoj, já jsem děsná baba,jak to není jako tištěné,tak nejsem spokojená :o) A drátování mi dělala kdysi jedna skvělá Kamča,bohužel už nedrátkuje :o( pěkný večer MArkéta

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera,já bych řekla,že se vám malování moooc povedlo,já jsem zatím u fixy na textil:-)Polička je moc hezounká,máte to krásně sladěné:-)S pozdravem Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. MOC HEZKÉ, CHVÁLÍM.
    POLIČKA JE SUPER A MALOVÁNÍ KRÁSNÉ.
    VŠE VYPADÁ MOC PĚKNĚ.
    POHODIČKOVÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji krásný den,snad už i se sluníčkem:-)
    Děkuji za komentík na mém blogu.Markét,máte to všechno úúžasnéééé,fotečky,vlaječky a poličku taky.
    My se tak trochu známe z galerie Marina.Už tam jsem obdivovala vaše veledílka,jste šikulka to je jasná věc.Mějte se moc hezky......s pozdravem Žaneta

    OdpovědětVymazat