pátek 12. srpna 2011

cestou necestou s novou kabelkou





Tak po téhle látce jsem hrozně dlouho toužila a konečně jsem si spíchla pro mě hodně užitečnou věc, velkou kabelku (střih je z dílny Bellet pro časopis Marína). Tam se toho vejde, hlavně pitíčko pro dvojčata a všelijaké nezbytnosti. Například mikiny od kluků když jsme venku a je pánům klukům horko,tak kdo poslouží jako nosič? No přeci máma,konečně to nemusím tahat v rukách :o) Hrozně moc lituju, že jsem ji neměla když byli kluci v kočárku. Sice jsem měla tašku na kočár,ale mámy od dětí, samy víte kolik toho potřebujete pro jedno dítko, natož pro dvojčata. Krásný zbytek prázdnin Vám všem přeje MArkéta

6 komentářů:

  1. Ahoj Markéto, kabelka vypadá moc dobře a šikovně a látku jsi vybrala krásnou.
    Měj hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko, kabelka je krásná. Moc dobře sis vybrala, myslím, že tady ta barva Ti bude náramně slušet. A kdy odjíždíte? Hezky si to tam užijte, odpočiňte, zrekreujte...M.

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko....kabelka je krásná a látečka také...moc se povedla
    Pohodový den Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Tak sice už mám holky odrostlejší,ale taky dovedu ocenit výhody velikáááánské kabelky.
    No a látka se povedla!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. MOC POVEDENÁ A TAKY UŽITEČNÁ.
    MÁM RÁDA KABELKY, TAŠKY A KABELY.
    PŘEJI AŤ HEZKY SLOUŽÍ.
    PĚKNÝ, ZÍTŘEJŠÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná látka a zní moc pěkná taška. Šikovné ručičky Markétko. Pěkný den přeje ,Eva

    OdpovědětVymazat