čtvrtek 27. října 2011

Bábovková nouzovka z hrnku, pečená v mikrovlnce


Buchta z nouze a nebo když vás honí mlsná, tak jako mě :o))


Recept:
4 rovné lžíce polohrubé mouky (v receptu je hladká mouka)
4 rovné lžíce cukru moučka (já dávám nejvíce 3)
2 lžíce granka, já dávám kakao
3 lžíce oleje
3 lžíce mléka
0,5 čajové lžičky prášku do pečiva
1 vejce



Všechny přísady dáme do hrnku či malé kompotové misky, pořádně zamícháme a pak dáme do mikrovlnky na 3 minut na plný výkon.  Po upečení necháme trochu schladnout, pak jemně uvolníme a vyklopíme. Určitě vám něco na misce zůstane, protože nebyla vymazaná a vysypaná, ale to nevadí, je to přeci NOUZOVKA. Přeji dobrou chuť a nezapomeňte se pochlubit. MArkéta

19 komentářů:

  1. Už jí papám a je vynikající. děkuji za recept :-))

    OdpovědětVymazat
  2. DĚKUJI ZA RECEPTÍK.
    TĚŠÍM SE JAK ZÍTRA VYZKOUŠÍM.
    PĚKNÉ A POHODOVÉ VOLNÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. I když je to jak říkáte !nouzovka", tak i přesto vypadá moc skvěle a lákavě! :-)

    Chtěla jsem přidat komentář pomocí názvu a URL adresy, bohužel tu tuto možnost nemáte :(

    Lucie (va-no-ce.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Hello,

    thank yoou so match for the recepin.Great i like it

    Greatings send you Conny

    OdpovědětVymazat
  5. to dělá maminka a je to dobré. Já jsem to ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  6. Recept jsem si opsala a zítra ji zkusím ;) Ať bude výsledek jakýkoliv, ozvu se :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto bezvadný recept. Pokud použijeme místo rovných vrchovaté lžíce, bude to krásná nídaně pro dva. Jen jsem si ještě jednu misku vymazal a vysypal hrubou moukou a do ní nalil vytvořenou hmotu. Po upečení jde krásně vyklopit. Seškrábnul jsem zbytek mouky, rozříznul napůl, namazal zavařeninou a celé posypal kokosem (jednak je to dobré, za druhé to zakryje stopy mouky po vymazání).
    Z "bábovky nouzovky" se stala luxusní záležitost hotová za 20 minut.
    Díky za recept

    OdpovědětVymazat
  8. Jůůůůůůůůůůůůůůů no to je paráda,že vám dělám radost, jen aby vám hlavně chutnalo :o)) A koukám,že ke mě zavítal i nějaký muž, no téééda já myslela,že brouzdání po takovýchto blozích je jen ženská záležitost, tak to mě těší. pěkný den MArkéta

    OdpovědětVymazat
  9. Tak i já hlásím moji zkušenost s tvým receptem --> je to "rychlá dokonalost" už jsem s dovolením rozeslala kamarádkám odkazy na tvůj blog, jednak aby se u tebe pokochaly a za druhé, aby viděly, jak vypadá pracovní postup... jinak my jsme ho už dělaly několikrát a teď naposledy jsme ho upekly z nádobě z umělé hmoty a ten se nám povedl nejvíc... díky za inspiraci Dana

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer,tak vaše bábovka byla první,co mě u vás zaujalo,hned jsem jí běžela upéct a spapat...a druhý den všem v práci doporučit...mňam...a po babovce vše ostatní na blogu,taky mňam..Milky

    OdpovědětVymazat
  11. Děvčata dobrý večer, tak to je paráááááááda, díky za poklonu a za doporučení, je to od Vás moc milé a potěšily jste mě. A bábovku jsem posledně vyzkoušela dvoubarevnou a byla moc dobrá. pěkný večer MArkéta

    OdpovědětVymazat
  12. Hmmm, na to že nouzovka, tak vypadá úžasně. Hned bych ochutnala.

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý den.Děkuji za recept.Je vynikající a všem moc chutná.

    OdpovědětVymazat
  14. dobry den babovka je vynikajici ale presto mam problem babovka mi strasne rychle stvrdne co delam spatne prosim o radu dekuji

    OdpovědětVymazat
  15. DAKUJEM :D DOSTAL SOM CHUT NA NIEčO SLADKé A TOTO MA DOSTALO :D VYNIKAJúúCE :D DAKUJEM!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji moc za recept...je to úžasná rychlovka na zahnání mlsné.....moc výborné

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za super recept :) ihned jsme to s přítelem zkusily a Bomba :) Doporučujem :))

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za recept, namazat marmeládou a šlehajdu na to...božské :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jsme se nechali zlákat..no děs a hrůza... Již nikdy více ani jako nouzovka!

    OdpovědětVymazat