neděle 16. října 2011

jak se fouká sklo


Už od mala hrozně ráda koukám lidem pod ruce, když vzniká něco nového, úžasného. Na Hefaistonu, dokážu stát hodiny a hodiny a koukat jak kováři pracují. Prostě je to fascinující, když lidi dělají to co umí no a z téhle sklárny mě holky musely odtáhnout, protože bych jim tam asi vrostla do  země :o)) Krásný večer všem  MArkéta

6 komentářů:

  1. na toto fukanie skla by som sa vedela pozerat velmi dlho...je to krasna praca a obrovske umenie, co vsetko moze vzniknut pod rukami umelca...

    OdpovědětVymazat
  2. náááááááááááááááááááádhera, stejně jak lidi rádi koukají na mě když keramičím, tak já zase ráda koukám na takovéto nádhery...pa páááá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuji skláře,v jejich foukání musí být i kus duše,jinak by takovou nádheru nedokázali !!!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. krása. To bych chtěla někdy vidět na vlastní oči.

    OdpovědětVymazat
  5. I já se na takové věci ráda dívám :-)
    Jsou to umělci :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za návštěvu u mne nablogu. A můžu vám říci,že mě se taky nechtělo odejít, je to moc pěkná práce a hrozně dobře se kouká na chlapy jak pracují :o))))) MArkéta

    OdpovědětVymazat