neděle 27. listopadu 2011

fešák Hubert

Ach jo, zase chlap a žádná ženská, už mám doma 4 chlapy :o)
Hubert je adventní skřítek a má 125cm, takže je větší jak naše dvojčata :o)).
Kluci se s ním už válí po zemi,
na gauči a furt ho tahají za čepku, tak sjem zvědavá kdy ji urvou :o)
Měl původně viset na dveřích, ale vycpala jsem ho tak dokonale,že je moc těžký a 
tak nevím jak bych ho na ty dveře pověsila. 
Krásný večer Markéta
PS: opět jsem nevěděla která fotka je nej a tak jich tu máte zase hromadu :o)

10 komentářů:

  1. Piękny ten Hubert, śliczny. Bardzo mi się podoba:) I renifer też.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Přeji nádherný adventní čas plný pohody a lásky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hubert je obrovsky fesak :o) a pekny obr.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jak píše Katka,je to fešák a je jich málo!!!Více je Andělek, asi se o něj poperou!!!!A ještě je majitelem sobíka....Daja

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádherný kousek....chválím.....:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Huberta je nádhernýýýýýýýýýýýý

    OdpovědětVymazat
  7. Pan Dokonalý! Nic jiného mě při pohledu na toho fešáka nenapadlo ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Markét,ten je úžasný!!!!:o)krásné Vánoce!papa Petra R.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj všechny moje příznivce, co zašli k nám juknout na Huberta a další věci. Moc všem děkuji za krásná slova chvály a přeji krásné svátky. MArkéta

    OdpovědětVymazat
  10. Hay,

    Your blog makes me so happy!
    I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Groetjes..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat