pátek 30. prosince 2011

PF 2012
 
Dnes večer, jsem tu letos naposledy a proto Vám jdu přát
všechno nejlepší, hodně lásky, štěstí a hlavně to nejduležitější, ZDRAVÍ.
Toho se letos u nás bohužel nějak nedostávalo a tak doufám,
že v tom nadcházejícím roce to už bude o 100% lepší a 
my budeme mít život veselejší a krásnější.
Vám všem co se ke mne chodíte kochat, inspirovat a nebo
jen tak podívat, moc děkuji za krásná slova chvály a povzbuzení 
která mne povzbuzují do další práce a zahřívají u srdce.
 Budu nesmírně ráda a polichocená, když mi i nadále zachováte svou přízeň. 
Moc děkuji a zítra se moc neopijte :o)  Vaše MArkéta




Pár fotek našeho stromečku a adventních svíček.
Stromeček máme živý, miluji jeho vůni a vůní perníčků.
Každý rok ho zdobím do červena, bíla, slamněná a nesmí chybět perníčky.
Jiné barvy jako oranžová, fialová, růžová modrá atd.u mne 
nemají šanci, jsem pro klasické červené vánoce.
Místo věnce, jsem letos použila úžasné sklenice Pokal z Ikea :o)
A také bych Vám chtěla připít domácím Baileys na zdraví :o)



8 komentářů:

  1. Krásny blog, veľmi rada sa sem budem vracať. Z Tvojho domova vyžaruje kľud a pohoda. Nech Vám to vydrží aj v novom roku a hlavne hodne zdravíčka a veľa kreatívnych nápadov. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. I já přeji tobě a tvé rodince jen vše nej!A hlavně tedy to zdraví!!!Máte nádherný stromeček,moc krásně jsi naaranžovala vaše vánoce!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, krásné a nejkrásnější všechny dny budoucí. Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, šťastný a veselý celý nový rok!!!
    kiwi

    OdpovědětVymazat
  5. Do nového roku,
    přeju ti, Marki, trochu
    klidu, míru, pohody,
    žádné hádky, neshody !!!

    KRÁSNÝ A POHODOVÝ NOVÝ ROK :-) Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Really beautiful christmas tree :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, nádherný stromeček.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den. Stromeček je opravdu překrásný! S blížícími se letošními Vánoci zvažuji o koupi nových ozdob. Prosím Vás, kde se dají pořídit tak krásná andělká křidílka, jako vánočí ozdůbky? Moc děkuji a přeji pěknou sobotu *Monča*

    OdpovědětVymazat