sobota 28. ledna 2012

máme doma myš :o))

Myšičko myš,
pojď ke mě blíž,
nepůjdu, kocourku,
nebo mě sníš.

 Marodím a tak jsem spíchla jen něco malého, myšičku myš, to aby se mi velikostí hodila k paní hrníčkové.
Ty úžasné dózy, hrníček a mísa, jsou od  Elišky z jejího krásného obchůdku. Tak nakoukněte a třeba také něco vyberete.


22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, moc děkuji za koment a pochvalu. MArkéta

      Vymazat
  2. Myška je nádherná, dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myšička je nádherná ,neokoukaná a roztomilá,Daja

      Vymazat
  3. Tak to jsi spíchla jen tak, při nemoci??? Myšička je roztomilá, třeba se ještě rozmnoží, potvůrka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, ano při nemoci, na ty větší věcičky není čas a síla, tak aspoň něco takového malého. A potvůrky se už množí a dokonce i nějak vyrostly :o)) pěkný den MArkéta

      Vymazat
  4. Ohhh!
    Son unos trabajos bellísimos.
    Un beso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ¡Hola Me alegro de su visita a mi blog y muchas gracias por el cumplido. Hermoso día, Margaret

      Vymazat
  5. Takovou myšku,bych klidně brala na byt:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, co není může být, jen mi potvůrky trošku vyrostly. A moc děkuji za pochvalu. MArkéta

      Vymazat
  6. Nádherné fotečky. A další dnes objevený krásný bloček. Určitě opět závítám na návštěvu ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů Věruš, děkuji to je milé a ráda Vás tu znova uvidím. MArkéta

      Vymazat
  7. To máš Markétko blbý, protože ti sežere sýr a sušenky a pustí se ti i do vařečky od guláša :-)

    Máš u mně srdíčko, tak se prosím kukni.

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihihi no ona má naštěstí malé bříško, do kterého se moc nevleze, tak snad si bude chtít udržet štíhlou linii a moc toho nesní :o) A jdu juknout k Vám moc děkuji MArkéta

      Vymazat
  8. Myšička je kouzelná, tvůj blog jsem objevila dnes a budu nakukovat častěji :-). Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dobrý den a moc děkuji. Jsem ráda, že se vás tu schází čím dál více a ráda vás tu všechny nové i staré znova uvítám. MArkéta

      Vymazat
  9. Myska je uzasna. Jeste tak nekoho mit, kdo by ji usil. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko dobrý den, děkuji za pochvalu a když budete chtít, klidně pisněte budou k mání, jen trošku větší. Krásný den a nakoukněte zase někdy. MArkéta

      Vymazat
  10. Myška je samozřejmě parádní, ale co ten budík, ten je naprosto úžasný!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Márkétka, myšička aj spinkášik sú moc krásny a všetko tak nádherne zladené. Ja mám tiež také dźičky, len ich mám schované v skrinke. Keď je tam tá mašlička sú ešte krajšie. Naozaj veľmi pekné fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Vás. Vaše tvořeníčko je opravdu nádherné. Budu na Váš blog nakukovat. Je to krásné.

    OdpovědětVymazat