pondělí 16. ledna 2012

Vánoční perníčky

Bohužel jsem je nenafotila všechny a tak aspoň ty co ještě zbyly.
Křídla a ta pěkná velká srdíčka, to není moje prácička, to šikovná Vendulka,
která mi takové pěkné perníčky peče už tři roky a
slíbila, že budou i další roky zdobit náš stromeček :o)



A mám tu zase jednu říkanku od MARKI,
Markétko moc ti za ni děkuji :o)


Péct perníčky já bych chtěla,
jak Markétka - xlmakrela,
upekla bych hvězdičky
veliký i maličký,
taky kapra, stromeček,
perníkový domeček
a Mařenku s Jeníčkem,
krmila tím perníčkem,
ale že to neumím,
krmím děti lineckým !!!!

7 komentářů:

  1. Markétko nemáš zač, na ty tvoje krásné fotečky se to skládá samo, ...............MARKI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, teda to je rychlost, ty jsi snad tušila, že to sem budu dávat :o) Náhodou je parádní a ty jsi básnické střevo jako můj táta, ten taky pořád rýmuje, já nevymyslím ani 2 řádky a ho napadá pořád něco. Pá a díky MArkéta

      Vymazat
  2. Nádhera. ta ryba je krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. To tedy koukám, když vám zbyly perníky, to u nás by musely být pod zámkem.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wonderful blog !!! :) Greetings from Poland! I invite you to my candy :))

      Vymazat
  4. Ahojky mrkni ke mě na blog máš u mne překvapení!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Normálně jsem na ně dostala chuť, jsou k nakusnutí :-)

    OdpovědětVymazat