pondělí 6. února 2012

skřítek Valentýn a něco k zakousnutí

 I po vánocích má skřítek své příznivce a tak jsem zrovna jednoho dodělala, je to takový zamilovaný Valentýn :o)
Myslím, že v pohodě může dělat parádu klidně celý rok a né jen na vánoce :o)




Ti tři pánové co mám doma si stěžovali, že už  jsem dlouho nepekla a tak, jsem ukuchtila něco k zakousnutí po nedělním obědě :o))

21 komentářů:

  1. Marketka skriatok je krasny, aktualny - valentinsky :) a torticka vypada nadherne :) mnam... Krasny vecer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miriam, moc děkuji za pochvalu a přeji krásný den MArkéta

      Vymazat
  2. Mňam, taková dobrůtka :) Hned si musím jít ukrojit kousek bábovky, jak to tady vidím :D A skříteček je úžasnýýýý ♥ Přeju krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj PAvlíííííííííí moc ti děkujíííííííííí. MArkéta

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. La ringrazio molto per il vostro complimento e sono contento che ha richiesto tempo e guardò la mia creazione. Have a nice day. Margaret

      Vymazat
  5. Skřítkové budou in pořád-jsou krásní a teda mňam-úplně se mi sbíhají sliny:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji za pochvalu a Vaše návštěvy zde u mne na blogu a přeji krásný den Markéta

      Vymazat
  6. Nádherný skřítek a nádherný dort.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak ráda, že má skřítek úspěch i mimo vánoční období :o))

      Vymazat
  7. MArkétko, skřítek je kouzelný! Děkuji Vám i za srdíčkový dáreček, jste ŠIKULKA!!!!!!!!!!
    Romana z KV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi to jsem ráda, že vás potěšil a že z něj máte radost a budu se těšit na fotky z nového domova. MArkéta

      Vymazat
  8. Skřítku Valentýnku, moc Ti to sluší! A dáš mi taky kousek dortíku a kávičku? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj jasně že bych vám dal,ale ti 3 pažravci už ho zblajzli :o)) pěkný den MArkéta

      Vymazat
  9. Dobrý den, moc moc chválím Vaši práci. A dnes sem se zdovolením přidala do klubu blogařek. Tady posílám odkaz na ten můj...teda zatím rozpracovaný...budu moc ráda když se najde někdo koho mé výrobky zaujmou. http://lenkacvrcek.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni dobrý den, děkuji za vaši návštěvu tady u mne a ráda vás tu zase brzy uvidím. pěkný den MArkéta

      Vymazat
  10. such beautiful your Tilda with the red dress and your cake is sweet!
    hugs
    Astrid

    OdpovědětVymazat