středa 21. března 2012

holky zaječí

Jarooooooooooooooo je konečně tadýýýýýýýýýýý a 
já mám pro Vás novou holku zaječí.
Tak kdo by chtěl, ta růžová je k mání a pište zde
andelskesneni@centrum.cz  
Krásný večer MArkéta












9 komentářů:

  1. áááá Markétka se dostala k šití. Krásně jsi se s ní vyhrála :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásné,jemňounké,já už svou dodavatelku bohužel mám:-)jinak bych do ní hned šla!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Markiii, jsou nádherný obě dvě - kochám se kochám, jsi šikula veliká!! Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. ...jsou parádní...krásné jaro:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou :-)))Moc jim to sluší,nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný holky ušatý :-))

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása,tolik se mi líbí ta zaječice růžovka !!!!!!!je to parádnice!!!!Daja

    OdpovědětVymazat