středa 7. března 2012

šuplíčky, šuplíčky, šuplííííííííííííííííčky




Dobrý večer všem kdo zavítal ke mne kouknout na to co mne baví, 
co mám ráda a co i občas uvařím či upeču.
Dnes bych se chtěla pochlubit s bazárkovým úlovkem malých šuplíčků na knoflíčky.
Oba kousky stály 60kč a tak když jsem je v bazaru zahlédla,
hned jsme je čapla a už nepustila :o))  Dnes už mi dělají parádu na skříni ve které mám
látky. A ještě přidávám i fotku dalších švadlenčiných  pokladů jako jsou špůlky, krajky, knoflíky a staré hříbky na štupování ponožek.
Tak, psaní už bylo dost a proto už Vám přeji krásný den, krásnou noc a vůbec krásné předjarní dny.
MArkéta









18 komentářů:

  1. Šuplíčky jsou naprosto parádní. To je krásný úlovek. Mně by se líbila i ta myška.:-)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný úlovek,to je přímo šuplíčková krása a moc se mi líbí ta tvoje myška!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Šuplíčky jsou dokonalé!! Myška se mi taky líbí, je to fešanda a všimla jsem si, že v pozadí stojí zamiokulkas, taky ho mám takhle svázaný, ale ráda bych ho zase rozvázala...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna dokonalá dekorácia.

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné zákoutí, trošku mi ty fotky připadají, jak z nějakého loutkového večerníčku...krása..:) Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný koutek, krásné špulky, pěkná myšička.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné šuplíčky! A za tu cenu... Gratuluji k úlovku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kouzelné zákoutí moc se mi vše líbí !Daja

    OdpovědětVymazat
  9. Markétko všechny šuplínky máš dokonaléé..tyhle radosti tak miluju ♥♥♥ splní nejen účel, ale hlavně zahřejí na správném místě :-)...včetně peněženky :-)))..měj se moc krásně zlatí a pozdravujeme Fazolínky ♥♥ papa Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Co se skrývá v šuplíčku ?
    Domeček pro myšičku !!!!
    Ta má v každém šuplíčku,
    jednu malou světničku.

    Markétko, nádherné šuplíčky, tam se vejde pokladů !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  11. to je úlovek Marki!!! - záááávidím - a taky děláš ze všeho moc hezký fotečky, to mám moc ráda. Jsi šikula :-) pa Markéta

    OdpovědětVymazat
  12. Markétko krásné fotky a šuplíčky nemají chybu!
    Přeji krásný víkend,Alena.

    OdpovědětVymazat
  13. Markétko...šuplíčky jsou nádherné..také mám takové moc ráda,schová se do nich plno drobnůstek...a slečna myšanda je úžasná.
    Posílám pozdrav Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Šuplíčky milujuuuuu a myška je úžasnáááá :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Witam serdecznie!
    Przesłodkie są te Twoje myszki, od dłuższego czasu poszukuję wykroju na taką myszkę czy mogłabyś mi podpowiedzieć gdzie taki wykrój można znaleźć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat
  16. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpovědětVymazat