úterý 24. dubna 2012

Muffinky k svátku

Dnes jsem pekla něco pro mého Jiříka k svátku.
Dárky si nedáváme, jen vždy nějakou drobnost 
 pro radost a protože ten můj Jiřík miluje sladké,  
upekla jsem mu čokoládové muffinky s 
mandlema a marcipánovýma srdíčkama.
Pekla jsem je v nových silikonových 
formičkách od Tchiba a jsouúžasné,
 nic se nelepí a ještě jsou krásně barevné.
Krásný den  Markéta


Recetp:     220g pol. mouky , 120g cukru krupice
                    1 prášek do pečiva, 2 vejce
                    170ml mléka, 125g másla, 2 lžíce kaka
                    čokoláda podle chuti, mandlové lupínky


Postup:        V míse šleháme máslo s cukrem, vejci a mlékem. Nakonec postupně přimícháváme mouku s práškem do pečiva a kakaem. Úplně nakonec vmícháme  nasekanou čokoládu já dala na vaření (místo ní můžeme dát i kokos nebo i ty mandlové lupínky)  a nahoru posypeme mandlovýmy lupínkama. Silikonové košíčky plníme do 3/4. Pečeme 20 - 25 min při 180st.
Jsou moc dobré a pokud je vyzkoušíte tak Vám přeji dobrou chuť.  Markéta








10 komentářů:

  1. Mńam vypadají úžasně.. proč já se nejmenuji Jiřík :-)) pa Dita

    OdpovědětVymazat
  2. Máš u mne na blogu ocenění(-:
    Hezké dny, M

    OdpovědětVymazat
  3. Muffiny vypadaji uzasne, jen se zakousnou. Posilam jirikovi opozdene prani a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Muffiny ... vypadájí super ... mám je ráda, ale ještě jsem je nedělala ...

    ... koukni ke mě na blog ... máš tam ocenění ...

    ... příjemný víkendík ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko i u mě máte ocenění,protože k vám chodím moc ráda nakukovat :-)
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají nádherně...opožděně vše nej.

    OdpovědětVymazat
  7. Markétko moc krásné stránky...přejí krásný den Pavlína

    OdpovědětVymazat
  8. Moja milá Markétka, srdečne ťa pozdravujem a pozývam ťa na môj blog, kde si nájdeš ocenenie tvojho krásneho blogu http://zuzug.blogspot.com/
    Zuzana

    OdpovědětVymazat