sobota 14. dubna 2012

Opět malé radosti

Ahoj, opět nemám moc času a  nic nestíhám, ale včera se nějaká ta chvilka našla a 
já se vydalado nově otevřeného Nanu Nana v nové Karolíně a 
udělala si radost zelenou miskou, chtěla jsem zase bílou nebo červenou,
ale paní mi vysvětlila, že mají jen veselé barvy. Na fotce je  k 
porovnání s Ib Laursen mísama a pak jsem tam nemohla nechat
 ty úžasné ušáky a mističky.

Krásný víkend Vám všem Markéta











10 komentářů:

  1. Také bych si nechala takovou návštěvu obchůdku líbit. Nádhera ...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci, každá ženská je ráda,když si může udělat občas radost ♥ a že těch dnů nemáme fakt hodně

    OdpovědětVymazat
  3. krásně barevná sbírka! hezký večer. s.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky, o takové misce sním a Nanu nana je můj milovaný obchůdek :-D Jůůů asi vyrazím :-) krásné jarní dny Markétko :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Do obchodíku sa oplatilo zablúdiť, krásne misky.

    OdpovědětVymazat
  6. No to je paráda!!!!Nádherný tvar i barvička!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Marki, tenhle obchod miluju, jen škoda, že ho nemáme poblíž, asi bych tam byla každý den :-) Krásný fotečky opět Marki :-) Markéta

    OdpovědětVymazat
  8. Hello,

    thats very sweet.
    I like your dekoration.

    greatings send you Conny

    OdpovědětVymazat