neděle 17. června 2012

Halí Belí Tomášek

Krásný teplý nedělní večer všem.
Omlouvám se, že jsme Vás zanedbávala, ale nebylo moc času cokoliv tvořit nebo šít.
Protože jsem byla v sobotu sama doma, sedla jsem ke stroji a ušila jedno H.B. pro miminko,
 které se včera mělo narodit, ale asi se mu ještě na svět moc nechce. 
Tak snad než k němu balíček doputuje, už bude na světě :o)

Pokud by jste taky toužili po takovém mazlícím, spinkacím medvídkovi, zajíčkovi,
 ale klidně zkusím i jiné zvířátko, třeba žabku, neváhejte a klidne napiště.

Krásný večer přeje MArkéta

H.B. je můj švadlenčin počin, tak prosím všechny, aby respektovali mou tvorbu. Moc děkuji  













13 komentářů:

  1. Marki, ta riflová plína je super" :o))))
    A on je celý vlastně super :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný,mě se moc líbí!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji, už se šije další,ale entokrát Vítek. M.

      Vymazat
  3. Je moc krásný,ale na takové krasavce žárlí moje Betti...Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ahoj Pavli, moc děkuji za návštěvu u mne a tvůj potlesk mne nesmírně těší, je to poklona. pá Markéta

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Dziękuję bardzo za komplement i wizyta na moim blogu. Margaret

      Vymazat
  6. Ten je nádhernej, překrásnej.

    OdpovědětVymazat