čtvrtek 26. července 2012

Andělský polštář

Krásný prázdninový den všem mým věrným čtenářům.
Omlouvám se za dlouhou odmlku, 
kterou způsobil náš měsíční pobyt v ozdravovně.
Letos jsme byli již potřetí a máme to tam moc rádi, 
je tam nádherná příroda a úžasná pohoda.

Dnes bych se Vám chtěla pochlubit s Andělským polštářem, 
který jsem spíchla ještě před odjezdem.
Tuhle výšivku mi vyšila jedna moc šikovná Markétka a 
já, ji hrozně moc děkuji.
S výsledkem sice nejsem na 100% spokojená, 
protože mi příjde ta bílá s černou moc výrazná a
ctělo by to menší výšivku,  ale třeba si ušiju ještě 
jeden, pokud mi Market udělá ještě jednou radost :o)

Takže všem Vám přeji krásné prázdniny plné sluníčka a vody :o)

Vaše MArkéta







7 komentářů:

  1. Moc krásný polštářek.....vítejte zpátky...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni dobrý den, děkuji za pochvalu a i za přivítání :o) Krásné léto přeje MArkéta

      Vymazat
  2. Výšivka je opravdu nádherná a polštářek je moc hezounký!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo dobrý den, děkuji pochvalu za výšivku pošlu dál a tu za ten polštářek si s dovolením nechám :o)) Krásné léto MArkéta

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj Peti děkujíííííííííí a krásné léto přeji :o) MArkéta

      Vymazat
  4. To je nejenom pekny polstarek pro vsechny, kdo stejne jako ja maji radi andelicky, ale i nadherny blog!
    Hezky pozdrav
    Dita

    OdpovědětVymazat