neděle 29. července 2012

Jablkovo skořicový koláč a Green Gate

Dobré ráno všem :o)

Včera večer jsem hledala na internetu inspiraci na nějakou rychlou dobrotu s jablky a kdo hledá ten najde :o)
Tentokrát u Evičky  a to na moc dobrý Jablečný koláč.
Evi moc děkuji, je výborný :o)
Já si množství upravila na kulatou koláčovou formu a 
polovinu hl. mouky jsem nahradila žitnou celozrnnou a nahoru ještě nasypala oříšky. 
Koláč je moc dobrý a tak křehký,
 že ho ani do rukou nevezmete :o)
Tak všem, kdo se nechali zlákat na pečení jako já,
přeji, ať se podaří a dobrou chuť :o)
A ještě se Vám musím pochlubit
s mou novou konvicí od Green Gate,
dlouho jsem po ní toužila, až jsem si na ní konečně našetřila :o)
 Takže nyní nemáme co jíst, ale zato máme z čeho pít :o)))
Krásné letní dny Vám všem přeje MArkéta


PS: Moc děkuji, že jste ke mně opět zavítali :o)












17 komentářů:

  1. GG je klasika,která nikdy nezklame,máš to do detailů sladěné-naprosto úžasné!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, krásnou neděli přeji a moc děkuji za pochvalu. Jo GG to je můj miláček, bohužel vlastním jen pár kousků,ale i tak mám obr radost, že můžu mít aspoň něco :o)) MArkéta

      Vymazat
  2. Koláček vypadá velmi jedle.....mňam....:-D S tou konvičkou jsi mě fakt pobavila.....je nádherná....:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni dobrý den, jj chudá holka si vymyslela luxus a tak rodina má smůlu :o)) Né to zase né, šetřila jsem dlouho a taky někdo sem tam přispěl. Moc díky za návštěvu a pěknou neděli. MArkéta :o)

      Vymazat
  3. Nádhera, hned jsem dostala chuť, ale já teď musím dovařit bramboračku s houbama :)) Krásný večer Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůůůůůůůůůůůůůů Luci tak tu bych si hned dla, jé já mám na ni chůůůůůůůůůůůůůůůůť, úplně si tu pod sebe slintám a nejsme si jistá, zda mi pak bude klávesnice fungovat :o)) MArkéta

      Vymazat
  4. Krásné fotky a na koláč se asi nechám ukecat a vyzkouším. Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruš dobrý den, děkji za pochvalu a určitě zkuste, je rychlý a dobrý :o) Pěkný den MArkéta

      Vymazat
  5. Krásné fotečky moc moc pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se Vám líbí a přeji krásný den MArkéta

      Vymazat
  6. Ahojky, koláč jsem také upekla je jako peříčko!Jen to GG mi hybí je nádherný !Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájo Ahoj, je dobrý, že? Ten můj se ani nedá vzít do ruky jak se rozpadá :o) A GG, to je prostě láska a já jsem ráda, že mám aspoň pár kousků :o)) pá MArkéta

      Vymazat
  7. hmmm, koláč bych si hned dala, vypadá úžasně a GG je perfektní :0)). Hezký den Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, koláč je moc dobrý a hlavně rychlý a GG je prostě láska, ta nezklame :o) MArkéta

      Vymazat
  8. Konvice je nádherná! Takový styl se mi moc líbí :) A koláč vypadá ještě líp :D Už jen z toho popisu se mi sbíhají sliny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, jů to je ale vzácná návštěva, k vám chodím slintat a dělat si chutě :o) Ty vaše dobroty, vždycky vypadají tak lákavě a úúžasně dobře. Moc děkuji za návštěvu a taky za pochvalu. MArkéta

      Vymazat
    2. Jé, to mě moc těší :D Nemáte vůbec zač, zasloužíte si to! Já zase slintám u vás :D

      Vymazat