neděle 30. září 2012

GG polštářky a Halí Belí

Krásný podzimní večer, všechny Vás tu vítám.
Tak dnes to bude konečně o šití. 
Dlouho jsme marodili a tak nebyla ani síla
ani chuť či čas na šití, ale  
včera odjeli kluci na víkend k babi a
tak jsem sedla konečně ke stroji.
Ušila jsem si GG polštářky a 
taky konečně Valentýnku pro ještě nenarozenou
holčičku. Snad bude její maminka spokojená.
Ta si přála místo plínky sukénku, tak 
snad jsem její přání vyplnila na 100%.


Krásný večer MArkéta














8 komentářů:

  1. Nádhera-spokojenost bude určitě veliká!!Polštářky nemají chybu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. to je nádhera, se tu kochám a kochám a kochám...krása nesmírná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo pěknou neděli přeji a moc děkuji za nakouknutí a pochvalu, už je další na světě, taky holčička :o)) MArkéta

      Vymazat
  3. JEN KOUKÁM.
    KRÁSNÉ ŠITÍČKO. MOC HEZKÉ SLADĚNÍ BAREV.
    TO BUDE RADOSTI.
    PŘÍJEMNÉ PODZIMNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Bohdanko, vy vždycky krásně pohladíte po duši a já Vám za to moc děkuji. MArkéta

      Vymazat
  4. Markétko, medvídková je krásná. Prosím tě, je možné od tebe obdržet střih? Děkuji ti
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaivi, dobrý den moc děkui za pochvalu a ohledně střihu mi pisněte na mail. MArkéta

      Vymazat