středa 5. září 2012

ostružiny, švestky, marmeládky :o)

Tak zase po delší době, Vás tu všechny zdravím a pozdravuji.
Na šití není čas, protože pořád něco zavařuji, 
třeba jako meruňkovou a ostružinovou marmeládu, 
povidla a švestky jako kompot a taky ostružinový sirup,
no a ovocný pečený čajík, to je fakt dobrota na
dlouhé zimní večery. A  mám i pár
nových úžasných porcelánových odměrek,
které jsem prostě musela blejsknout. 
Takže zase opět 1 fotka na 100 způsobů :o))
Krásný večer Všem MArkéta



















 A ještě jsem pekla oblíbený ovocný koláč s drobenkou,
ale tentokráte jsme ho udělala dětem do muffinků :o))


 




.

7 komentářů:

  1. Markétko, nádherné fotky a ten koláč v muffinách - skvělý nápad.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš dobrý večer, moc děkuji. Ty muffinky jsou pro dvojčata, jsou krásně barevné a jim to z toho prý hrooooozně chutná :o)) děkuji za návštěvu a koment a přeji pěkný večer MArkéta

    OdpovědětVymazat
  3. Mufinky super nápad.... a u nás je stejný kolotoč.... úroda, marmelády, koláče... a ještě to kombinuju s šicím strojem:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krása-úplně vše a ještě to voní až sem k nám!Posílám pozdrav!

    OdpovědětVymazat
  5. tak ty muffiny bych si hned dala, vypadají lákavě.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůůůůůůůůůůůůůůů odměrky to je paráda!!!!!!Jinak koláčů mám už dost!Dala bych si pořádný hovězí dlabanec!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Taky pěču koláč ve formičkách na maffinky ..ale tak úžasnýma odměrkama to tedy neodměřuju ..ty jsou luxusní ..moc Ti je závidím :-)) mám dilema ..kde vzít a nekrást:-))

    OdpovědětVymazat