neděle 11. listopadu 2012

Maileg útěrky

Krásný dobrý večer všem.
Dnes jdu vychválit úžasnou Klárku, která mi
namalovala maileg útěrky.
Je to krásná, přesná a čistá práce.
Já si jen ty nádhery našila na 
Ikeáckou vánoční útěrku a paráda je na světě.
Už je ani neschovávám a nechám si je na
polici, aby mi připomínaly, že každou
chvíli je tu advent, na který se moc těším.

Krásný večer všem a dobrou noc MArkéta
















10 komentářů:

  1. Markétko, úžasná prácička..... vás obou.....jste holt "holky šikovný", moc se mi ty utěrky líbí .......pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki díky, já je jen přišila, Kláře patří velké dííííííííííky, a má ty malůvky dokonaléééééééééé. páááááááá a díky za návštěvu :o)) MArkéta

      Vymazat
  2. Klárka je velká šikulka-její tvořeníčko je úžasné!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ ona je úžasná a to její malování, je snad lepší než origoš. Je to přesná a čistá práce, málem mi vypadly oči, když jsem balíček otevřela. Krásný večer MArkéta

      Vymazat
  3. Opravdu ,když se dvě šikulky dají do kupy je krása s duší na světě!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Utěrky jsou nádherné, tiše závidím !!
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Báječné malůvky, báječný nápad :-)

    OdpovědětVymazat