čtvrtek 6. prosince 2012

opět vánoční skřítkové

Dobrý večer.
Myslela jsem, že jich letos moc neušiju, ale nakonec
je o ně velký zájem jako každý rok a to mne moc těší :o)
Moc Vám děkuji za Váš zájem o ně.
Ještě i pár fotek běhounu, který jsem vyšívala loni, bohužel
jsem si vybrala hodně špatnou látku a 
né a né ho pořádně vyžehlit :o(
Můžu ho kropit, napařovat a žehlit a žehlit a 
stejně to není ono :o(
No, ale přeci si nebudu kazit krásný čas vánoční a
 Vám všem přeji krásný večer.
  MArkéta













8 komentářů:

  1. Markétko, jsou nádherní, ............Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Skřítkové jsou úžasní, a svíčky s čísly se mi taky moc líbí, krásně to ladí....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko samá krása-skřítci ti jdou jedna báseň!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Skřítci jsou jako živí :-) Běhoun je nádherně vyšitý, jemný, prostě dokonalý. Zkus ho naškrobit, nejlepší je škrob ve spreji, uvidíš, že to pomůže.

    OdpovědětVymazat
  5. Przepiękne ozdoby adwentowe!!!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  6. Skřítkové jsou nádherní a houbičky taky. Krásné dekorace.

    OdpovědětVymazat
  7. MARKÉTKO, KRÁSNÉ A POŽEHNANÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ PŘEJI A DO NOVÉHO ROKU HODNÉ A PŘÁTELSKÉ LIDIČKY KOLEM SEBE, ŠTĚSTÍ, LÁSKU A HLAVNĚ ZDRAVÍČKO.
    SKŘÍTCI SOU DOKONALÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Market,přejeme do toho dalšího roku hodně štěstí,zdraví a lásky.Pa Pavla a kluci.

    OdpovědětVymazat