pondělí 4. března 2013

A alou do hajan - polštářky na prodej

A alu do hajan.
Znám to, sama někdy snad desetkrát posílám kluky do pelechu.
A jim se táááááák nechce a pak se jim táááááák nechce stávat :o)
A aby se jim sladce spalo, ušila jsem jim  Halí Belí a pár polštářků.

Tyhle samozřejmě svou barevností nejsou pro kluky, ale pro holky.
Každý  motiv na tomto holčičím polštářku je jiný a 
na šikovných princeznách je, aby si vymyslely svůj příběh, 
který si potom můžou nechat zdát. Kdyby někdo
chtěl i pro pány kluky, není problém. Pro bližší info pište na
andelskesneni@centrum.cz

Krásný večer a děkuji, že jste se přišli ke mně kouknou 
na to co tvořím a co mne baví.

MArkéta














10 komentářů:

  1. Markétko to je krása-jako když jim vyprávíš pohádku!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, moc děkuji,ale já mám doma dvojčata kluky a tyhle jsou spíš pro holky, takže my čteme pohádky z knížek :o)) MArkéta

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu a za pochvalu. MArkéta

      Vymazat
  3. Téda, Markétko, ty jsou přímo "pohádkové" ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, moooooooooc díky. Kluci pořád brblají, že přeci nejsou holky, že proč nejsou některé i s autama :o)) MArkéta

      Vymazat
  4. Super napad mit pribeh na polstarcich,vzdyt deti maji tak bezbrehou fantazii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj naši kluci taky pořád něco vymýšlejí a tak jim asi budud muset taky nějaké ušít :o)) Samo sebou s autama :o)) MArkéta

      Vymazat