čtvrtek 6. června 2013

Andělka

Ahoj všem, kdo ještě na mě nezapoměl. 
Mám dlouhou odmlku, protože dokončujeme rekonstrukci patra
v domečku a kluci jsou věčně nemocní, ale nechala jsem se ukecat,
abych ušila nadělku pro kolegiňku.
Tak dost psaní a tady jsoufotky. 
krásný podvečer MArkéta



PS: bohužel mi jdou nějak špatně, nekvalitně nahrávat fotky, tak zbytek až příjdu jak na to :o(

















7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ajko dobrý večer, moc děkuji, jen škoda, že mi nejdou pořádně nahrát další fotky, ty na ležato jsou OK,ale ty na výšku jsou roztáhlé a nekvalitní :o(( MArkéta

      Vymazat
  2. Markétko, anjelka je nádherná, máš zlaté ručičky. Držím palce s dokončením patra. :-) Krásne dni!

    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Andělka je nádherná! Na fotkách je taky pěkná!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Markétko, andělka je nádherná! Už se moc těším na fotky z bydlení.Posíláme klukům pozdravy z hor!Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Przepiękne...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  6. Markétko andělka je nádherná.Přeji krásné dny Adéla.

    OdpovědětVymazat