pondělí 21. dubna 2014

Po dlouhé době :o)

Ahoj všem, kdo na mě ještě nezapomněl. Nějak to tu flákám, asi to bude tím, že není času nazbyt a taky tím, že mě zlobí to vkládání fotek. Co jsem vlastně celou tu dobu dělala od posledního příspěvku? Pořídili jsme si pejska, je to neuvěřitelný pažravec ponožek. Někde požírá ponožky pračka u nás pes. Je to náš miláček Beník, kříženec Ridgebacka s něm. ovčákem.
Dovezli jsme ho domů jako 11týdenní štěně a je mazec jak rychle roste. Za ty 3 měsíce co ho máme doma, se z něj už vyklubal pěkný hafan. Je to můj miláček :o)) Protože nemám zkušenosti s výchovou a cvičením psů, chodím na cvičák a je to znát. Krásně poslouchá, ale jen za odměnu, když není v dohledu odměna, moc se mu poslouchat nechce :o)) No a někdy ho chytne takový rapl, že začne běhat kolem bazénu a štěká a vrčí jako šílený, to ho pak musím hodně krotit. No ale je to mazel prvotřídní, prostě další chlap v chalupě. Už jich tu mám 5.  Krásný den všem MArkéta

A ještě naši kluci ve školce na karnevalu :o)
Masky jsme dělali loni, já je ušila a kluci si je potiskli.












Tady jako prcek, který se nechtěl fotiti s klukama
 A tady zase dělá blbiny s naším Honzíkem


7 komentářů:

  1. Markétko, ten je miloučký !!!! Kluci z něj musí být nadšení !!!! Gratuluju k výhře u Martinky !!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki,moc díky z výhry mám ooobr radost a jj kluci mají Bena rádi, jen on je pořád moc nebere, chodí zamnou jako ocásek :o)) Pá a děkuji za návštěvu. Markéta

      Vymazat
  2. Pááni, ty masky jsou skvělé!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko moc děkuji, to byla taková rychlovka ze starých prostěradel. Sice je mají už trošku kratší,ale parádu ještě letos udělali. pěkný večer MArkéta

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a moc děkuji za návštěvu. MArkéta

      Vymazat
  4. Markétko, krásný pejsek..máme také Ridgebacka a úplně tam vidím obě rasy..je krásně namixovaný. Užívejte co to jde, hrozně to letí. Máte příjemný blog, ukládám :-) Katka (katija)

    OdpovědětVymazat