pátek 25. dubna 2014

Upeč třeba chleba, nebo něco na zub :o)

Hrozně ráda peču a v poslední době kváskový chleba a to
 často se záparou z různých semínek a vloček.. 
Je to slast, namazat si máslem nebo Lučinou doma upečený chlebík,
posypat ho řeřichou nebo pažitkou a 
velká radost, když si ho ukrojíte i za 3-4-5 dnů a není plesnivý a
je stále chutný a dá se jíst :o))
Mé rodině také chutná i když ještě jsem nepřišla na to,
 jak ho z vrchu nepřipálit :o))
Jen doufám, že mému drahému vydrží nadšení z domácího chleba i
po vyučtování elektřiny, protože chleba peču někdy i 2x týdně, do toho
občas  bagety či rohlíčky a samo sebou i nějaké ty sladké laskominy :o))
Tak dost řečí a hurá na fotky. Jen jsem se tu rozepsala o chlebu, 
ale halda fotekbude o laskominách, snad mi to prominete.

 Pěkný páteční večer přeje MArkéta


Naše nejvíce, nejlepší, nejoblíbenější bábovka, kluci ji milují :o)

 Štafetky jsem měla ráda už jako malá a dne jsem je zkusila popré udělat.


  Větrníčky pro mlsné jazýčky :o) a roláda bez mouky.



Kardinálovy řezy, trochu jinak, udělala jsem je jako koláčky 

  A jeden nepečený dortík, co dům dal :o)


Zápara do žitného chleba, který peču nejčastěji.




Taky jsem zkoušela veku, ale recept nic moc, musím najít nějaký lepší a bulky na
domácí hamburgry z grilu.


Kmínový chleba z domácí pekárny s domácí lučinou


Mléčné houstičky


9 komentářů:

  1. Úplně se mi sbíhají sliny :-) Krásný zbytek dne! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduš díky u nás se peče rádo a často :o)) pěkný večer Markéta

      Vymazat
  2. Markétko, to jsou chutě, ani nevím, co bych si dřív vybrala, ale asi to vyhrají štěfetky, ty také miluji. Krásně jsi vše nafotila.
    Pěkný večer Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to máte stejného favorita jako já, já je mám ráday od mala :o) děkuji za návštěvu a pěkný večer Markéta

      Vymazat
  3. Markétko, ač mám napečeno, tak sliny se mi sbíhají o 106. Štafetky a větrníčky by asi mému nájezdu neodolaly.
    Krásnou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruš díky moc, však štafetky vyzkoušejte jsou opravdu úžasné. Děkuji a pěkný večer Markéta

      Vymazat
  4. Všechno vypadá naprosto úžasně. Dostala jsem díky tomu chuť na něco dobrého. A větrníčky miluji, ty Vaše vypadají lákavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to jsem ráda, že někoho moje fotky tak nabudí. Tak šup do cukrárny na něco mooooooooooc dobrého :o)) Pěkný den MArkéta

      Vymazat
  5. Dobrý den, mohu Vás poprosit, jaký máte recept na kmínový chleba, "kmíňáček", jak říká syn, máme moc rádi.
    Děkuji, Vendula

    OdpovědětVymazat