čtvrtek 8. května 2014

Kousek zahrádky

Před půl rokem jsme se stěhovali do domečku.
Před 14 dny jsem začala pomalu zvelebovat naší zahradu k obrazu svému, jde to pomalu, kvůli penězům, času a taky, že tu nejsme sami a tak musím s nápady pomalu.
Protože miluju azalky, rododendrony a  hortenzie a je jich nyní plno, tak jsem začala s nimi.
Tento kousek zahrádky, byl jen pruh malinkého zarostlého záhonku, který jsem předělala od základu.
Protože nejsou finance na novou terasu u vchodových dveří, tak jsme použili staré trámy ze staré střechy, udělali dvě kaskády a vysypali je kamením no a na tuhle terasu jsem navázala s dalším trámem a udělala záhonek. Myslím, že na tu bídu to vypadá docela dobře, jen je otázka, jak dlouho vydrží dřevo. A protože ještě nějaké ty trámy jsou, budu v tomhle nápadu pokračovat dále.
Děkuji moc, že jste přišli na návštěvu  a také  za případné milé komentáře.

Pěkný večer MArkéta














A ještě má oblíbená wistárie, která nádherně voní a bzučí včelkama, jen mě zlobí, pořád roste do prostoru, místo toho, aby se plazila po střeše :o))




6 komentářů:

  1. Markétko, super nápad s těmi trámy..vypadá to bezvadně..a ta vistárie je nádherná!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc pěkně Markét:-)

    OdpovědětVymazat
  3. kraaasne, len tak dalej vo zveladovani zahradky...casu dost :) pekne postupne a ked to vsetko bude hotove, paaani to bude pohodicka :), pa pekny vikend prajem Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, moc krásně si to zvelebuješ !!!! Ta vistárie je nádherná .....♥♥♥.........Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná zahrádka,i blog je nádherný ráda jsem chodím Zdravi Eva

    OdpovědětVymazat
  6. MARKÉTKO, AŤ TI VŠE HEZKY KVETE.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat