sobota 3. května 2014

nakouknutí k nám :o)

Malé nakouknutí k nám, pár fotek z kuchyně, 
dekorace a kytičky, ty já mám moc ráda. 
Pěkný večer MArkéta


Jako některé z vás, tak i já propadla kouzlu keramiky
 od Dánské značky Green Gate a také 
užitkové keramice od IB Laursen, v
té nejčastěji dělám těsta a kvásek na chleba.
Malá prozba na Vás, kdyby jste
někdo měli na prodej něco od GG vzor Claire Multi a nebo
Heidy Green, prosím napište. děkuji moc MArkéta























13 komentářů:

  1. Markétko, máš to moc krásné...domov s duší...těším se na další fotky..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, moc děkuji za pochvalu a další fotky budou až můj drahý dodělá co má dodělat :o)) Stěhovali jsme se v říjnu a stále je tu práce a nedodělků jako na kostele. Markéta

      Vymazat
  2. Markétko, máš to doma moc krásné! Ten stůl s lavicí je úžasný!!!!! Green Gate je i moje láska, jak člověk propadne, tak je ztracený :-) Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduš děkuji za pochvalu a nakouknutí. Lavice byl úžasný úlovek na MMB a mám z ní velkou radost. Raduš krásný večer Markéta

      Vymazat
  3. Markétko....děkuji za krásné nakouknutí k tobě domů a pokochání těmi nádhernými poklady.
    Přeji ti pohodovou nděli,pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, jsou to opravdu moje poklady :o)) A moc děkuji za pochvalu. Markéta

      Vymazat
  4. Markétko náááádhera .... úžasné poklady !!!! Jsem moc ráda, že jsi sehnala tu lavici .... vypadá tam parádně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj MArki, já jsem z ní úplně nadšená, je super na sezení a hned i ta kuchyň prokoukla, pá a dííííííííky Markéta

      Vymazat
  5. Markétko, moc hezké pokoukání. Máš to doma moc hezké a útulné.
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, moc děkuji za pochvalu i za návštěvu. MArkéta

      Vymazat
  6. MARKÉTKO, KRÁSA.
    MOC PŘÍJEMNÉ KOUKÁNÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    Odkud je ten pěkný polštářek na posledním snímku? Děkuji
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé pravidelná návštěvnice, to jsem ráda, že jste na mě nezapoměla. Ten polštář to je nějaká limitovaná edice z Ikea,myslím, že z loňska nebo předloňska. Pěkný večer MArkéta

      Vymazat
  7. Markétko, máš to doma moc hezké. Ten kytičkovaný čajový servis je nádherný! Jana

    OdpovědětVymazat