čtvrtek 29. května 2014

Vůně pivoněk

Krásná vůně pivoněk, mi připomíná dětství u prababičky na vesnici.
Ty její, nás vždy vítaly u branky, rostly hned u vrátek na každé straně a po jejich květech se proháněli mravenci :o) A ve dveřích stála prababička s úsměvem na rtu a rukama do kořán, jak už na nás netrpělivě čekala.
Je zajímavé, jaké prkotiny člověku v hlavě z mládí ulpí, mám na mysli ty mravence :o))

Krásný večer Vám přeje MArkéta



PS: Máte někdo tip, jak zaručeně usušit pivoňky?










4 komentáře:

  1. ahoj, zrovna kolegyně v kanclu sušila, nesmí být rozkřáplé a i s listy pověsila hlavou dolů asi za dva dny byly usušené a krásné růžové, zdraví, Irča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irčo dobrý večer, moc děkuji, zkusím. Snad se mi povedou. děkuji za radu a za návštěvu na blogu. pěkný večer MArkéta

      Vymazat
  2. Markétko i já to tak dělám, ne moc rozkvetlé, ale sušit podstatně déle, neb mají hodně listů a ve vnitř by nemusely být dosušené.
    Krásná vzpomínka i já takové mám a jsou to mé vnitřní poklady.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, pivoňky miluju ..... četla jsem, že se suší hlavičkou dolů jako růže .... zkouším to, suším třetí den ..... tak uvidím ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat