pondělí 30. června 2014

Taška, kabela, nákupka :o))

Dobrý večer, noc či den. 

Po dlouhé době jsem měla čas, chuť a nutnost si něco spíchnout a
tak jsem sedla ke stroji a ušila si tašku .
Má oblíbená tyrkysová už dosloužila.
Měla úžasnou křiklavou barvu, pevná ucha a hlavně,
se do ní vlezlo hrooozně moc věcí, tak jsem ji tedy rozpárala a
ušila si podle ní novou.
Látky mám z Ikea, uši a vnitřní zip, jsou z té staré.
Ta původní měla patentek vevnitř a nová, má klopu s broučkem :o)
Doufám, že mi bude sloužit tak dlouho jako ta stará.

Pěkné prázdniny přeje všem MArkéta

PS: klidně podobnou ušiji i vám, jen uši budou jiné :o)









7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ajko moc děkuji a přeji krásný víken a léto plné pohody a sluníčka. MArkéta

      Vymazat
  2. Super taška, já mám také ráda tyhle "bezedné" tašky kam se vejde
    všechno, co člověk potřebuje. Vybrala jsi i moc hezké látečky.
    Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko pěkný den přeji. No co taky matka dvou dětí budu chodit s kabelečkou kde se vejde kapesník a mobil,že? Já potřebuji pořádnou torbu, kde se vleze co se dá :o))))) Krásné léto plné slunce, melounu a pohody. MArkéta

      Vymazat
  3. Markétko, je nádherná !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasnou nákupku jsem koupila na https://www.ghendess.cz/kabelky-nákupní-tašky-c-1_29/

    OdpovědětVymazat