sobota 8. listopadu 2014

Dýňová polévka a podzimní barvy

Oranžová barva není má oblíbená, ale barva dýně Hokaido je úžasná.
Dnes jsem poprvé uvařila dýňovou polévku a teda moc mě nenadchla, ale to bude asi tím, že já neholduju krémovým polévkám.
Mám ji plný hrnec a uvidím co na ní poví chlapi doma a pokud budou stejného názoru jako já, nevadí, zamrazím po malých dávkách a budu přidávat, třeba do zeleninových polévek.
A ještě mám jednu bonusovou fotku naší nové deky. Hodně nyní letí hvězdičky, ale mi se barvami zalíbila deka se sovičkama.

Pěkný barevný podzim všem přeje MArkéta










4 komentáře:

  1. U nás se dýňová taky neujala:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko dobrý večer, no to jsem ráda, že nejsem sama "divná" komu nechutná a přitom, zavařenou dýni, nebo juice z ní mi chutná, jen ta divná chuť polévky mi nějak nejede. Pěkný večer a moc děkuji za vaší návštěvu u mne. Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. A jakou děláte? Čistě jen dýně smetana pepř sůl? A nebo nějaké variace s vývary a kořením. Ona se strašně liší podle toho co se tam dá. Samotná dýně je jen nasládlá, ale stačí dát k tomu samému trochu kari a nebo zázvrou a ejhle, jsou tu dvě jiné polévky. A bezpodmínečně doporučuju přidat trošku zakysané smetany na talíři, také chuťový posun jinam.

    OdpovědětVymazat
  4. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpovědětVymazat