úterý 11. listopadu 2014

Mikulášské punčochy.

Pomalu se blíží mikuláš a já se opět pustila do šití mikulášských punčoch.
Jsou šité z bavlny a aby unesly plno sladkostí, jsou dvojité.
Některé detaily jsou malované barvama na texti, jiné jsou aplikované šitím.
Pro efekt, jsem přidala i rolničky :o)
Myslím si, že potěší každé děcké oko :o))
Pokud se vám líbí a máte zájem, oba kousky jsou na prodej. O bližší info pište na andelskesneni@centrum.cz

Pěkný večer MArkéta




















15 komentářů:

  1. Takhle hezké punčochy jsem ještě neviděla.
    Přeju hezké dny plné nádherného tvoření. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý podvečer, moc děkuji za pochvalu, každý rok se snažím aby byly jiné a nikdy stejné. Prostě originál. Pěkný večer MArkéta

      Vymazat
  2. Markét, ty jsou úžasné! Moc se Ti povedly :)
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný podvečer, moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se líbí. Také děkuji za návštěvu na mém blogu a budud se těšit na další. Pěkný prodloužený víkend MArkéta

      Vymazat
  3. Úžasné punčochy. Moc se mi líbí ta podkladová látka s vločkami.
    Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji, mi se taky moc líbila a neodolala jsem jejímu kouzlu. Proto jí mám doma několik metrů, na ubrus, polštáře atd. :o)) MArkéta

      Vymazat
  4. No tie sú božské! Dúfam, že Mikuláš ich naplní 6. decembra doplna sladkosťami. :) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko moc děkuji, snad ano, tyhle nejsou pro nás, já kdysi klukům šila se jménem a jinou aplikací. Tyhle půjdou do nového domova. MArkéta

      Vymazat
  5. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké punčošky, ta látka s vločkami je krásná :)

    OdpovědětVymazat